Հաջողակ և մեծ ճանաչում վայելող մյուս գործարարների նման Ռիչարդ Բրենսոնը (Richard Charles Nicholas Branson) գործարարությանը մշտապես ստեղծագործական մոտեցում է ցուցաբերել, տեսել է իրական խնդիրները և գտել դրանց լուծման բանալին: Այնուհանդերձ, ի տարբերություն գործարարության ոլորտի իր գործընկերների, Բրենսոնը կյանքի է կոչել մարդու կենսագործունեության բարելավմանը նվիրված բազմաթիվ բիզնես-նախագծեր. 40-ից մի փոքր ավելի տարիների ընթացքում գործարարը ստեղծել է ավելի քան 100 բրենդ: Աշխարհին ամենահայտնի ապրանքանիշերից մեկի` Virgin-ի հիմնադիրը հայտնի է բիզնեսում իր հասարակ, միաժամանակ, հեղափոխական գաղափարներով: «Hayacq. am»-այս անգամ առաջարկում է ծանոթանալ «գործարար իմաստնության» նրա գանձարանին և ստանալ գործարարության արժեքավոր դասեր: Ահա դրանք:
Մարտակոչ՝ ստեղծված հանգամանքներին. ստատուս քվոյի խախտում. մի´ վախեցեք դեմ դուրս գալ համընդհանուր տեսակետին և նույնը թույլ տվեք, որ անեն ընկերության աշխատակիցները: Ահա մի օրինակ Virgin Group-ի աշխատակիցների յուրօրինակ մոտեցման: Virgin Money բանկի բրիտանական բոլոր մասնաճյուղերն իրենց ներքին կահավորմամբ ավելի շատ հիշեցնում են հարմարավետ հյուրասրահներ, քան բանկային գրասենյակներ:
Շրջապատող աշխարհ ներմուծեք նոր արժեքներ. Բրենսոնն ասում է, որ պետք է նոր բիզնես սկսել միայն այն դեպքում, եթե վստահ եք, որ այդ նախագիծը կբարելավի մարդկանց կյանքը: Virgin Atlantic ավիաուղիները ստեղծելու գործում գործարարի համար խթան դարձավ այն հանգամանքը, որ British Airways-ի ուղևորների սպասարկման որակը շատ ցածր էր համարում: Virgin Atlantic-ի հայեցակարգը՝ «Յուրաքանչյուր ուղևորին առավելագույն ուշադրություն», ձևավորեց անձամբ Բրենսոնը, ով ամեն ինչ դիտարկում էր սովորական ուղևորի տեսանկյունից: Հայտնի գործարարն անչափ հետաքրքրված էր «մարդկային դեմքով» ավիաընկերություն ստեղծելու գործում և դրա համար ամեն ինչ անում էր անձամբ՝ ընտրում էր ինքնաթիռ, օգաչուներ, սպասարկող անձնակազմ և այլն:
Խոսեք պարզ և հասկանալի. ներդնողների հետ հանդիպման ժամանակ խոսեք պարզ և հասկանալի լեզվով: Որքան կարող եք հեռու փախեք խոսքային շրջապտույտներից, անհասկանալի ու բարդ բառերից. դրանք սեփական ուժերի հանդեպ անվստահության տպավորություն են ստեղծում:
«Հստակ , կոնկրետ և կարճ խոսքով նախագիծն ու պլանը ներկայացնելը կենսականորեն կարևոր է: Այն պետք է հասկանալի լինի ոչ միայն ներդնողներին, այլ նրանց թիմին: Այնպես որ առաջին հանդիպման ժամանակ խուսափեք գործը բարդ նախադասություններով ու թվերով հագեցած ներկայացնելուց »:
Բրենսոնը ձեռնարկատերերին խորհուրդ է տալիս ներդրողներին բացատրել, որ ցանկացած փոփոխության դեպքում բիզնեսը կլինի կայուն և կունենա առաջընթաց. «Ոչինչ կյանքում անփոփոխ չի մնում, այնպես որ բացատրեք, թե ինչպես եք պատրաստվում կարգավորել շուկայում և տեխնիկական աշխարհում տեղի ունեցող փոփոխությունները»:
Մոտիվացրեք ինքներդ Ձեզ. Բրենսոնը կարծում է, որ դրամը ինքնին կարող է լավ մոտիվացիա դառնալ նոր բիզնեսի ստեղծման գործում:
«Առաջին հերթին այնպիսի բիզնես պետք է կարողանաք ստեղծել, որով հպարտանաք: Գործունեությանս ողջ ընթացքում հենց դա էլ եղել է իմ խթանը: Ես երբեք չեմ սկսել որևէ գործ միայն փող ստանալու համար: Եթե շահույթը ձեր միակ նպատակն է, ապա ավելի լավ է զբաղվեք ինչ-որ ուրիշ գործով »:
Եվս մեկ խորհուրդ. «Հենց որ Ձեր մոտիվներն ու ձգտումները որոշակի դառնան, այդ մասին խոսեք ձեր գործընկերների ու աշխատակիցների հետ»:
Միշտ երազեք ավելիի մասին. Բրենսոնի առաջին՝ «Կորցնելով անմեղությունը» (LosingMy Virginity,1998) վերնագրով գիրքը սկզբում նախատեսվում էր հրատարակել «Խոսելով այն մասին, ինչն առջևում է» վերնագրով: Այսքան տարիներ անց էլ Բրենսոնը նախըտրում է միշտ խոսել այն ամենի մասին, ինչն առջևում է:
«Ես երբեմն մտածում եմ, որ կյանքում մարդը պետք է մի մեծ երազանք ունենա, որը նրան կուղղորդի դեպի անլուծելի թվացող, բարդ խնդիրների լուծումը: Դուք կարող եք անել այն, ինչ ուրիշներին թվում է անհնար: Միայն, թե այդ դեպքում Ձեր առջև պետք է դնեք անհասանելի թվացող նպատակներ: Ահա օրինակ, Նյու Յորքից Ավստրալիա թռիչք իրականացնել 2 ժամվա ընթացքում: Կարո՞ղ ենք մենք իրականացնել նման երազանքը: Ես որոշել եմ փորձել, քանի որ եթե չեն երազում, ոչնչի չեն հասնում»:
Բիզնեսի գոյության 1-ին տարին կարևորը գոյատևելն է. «Կյանքի առաջին տարում ընկերությունը պետք է միմիայն մեկ նպատակ ունենա. պարզապես գոյատևել, որը մեծ ջանքեր և ներդրումներ է պահանջում »:
Ներդրողներ. ավելին, քան գումարը. ներդրողների ցուցակը դիտարկելու ժամանակ, Բրենսոնն առաջարկում է հարցնել ինքներդ ձեզ. «Արդյո՞ք ներդրողը կամ ներդրողների խումբը կապահովի տարածություն մեծ բիզնեսի կառուցման համար»: Ֆինանսական գործընկերոջ դիկտատորական հակումները կարող են կործանել ձեռնարկատիրական ոգևորվածությունը: Այդ պատճառով համոզվեք, որ ձեր ներդրողը այն մարդն է, ով թույլ կտա կառուցել ընկերությունը և ամեն անգամ չի սահմանափակի ձեր գործունեության ոլորտը:
Հաջողության հասնելու 5 խորհուրդներ սկսնակներին
- Ավելի շատ լսեք, քան խոսեք:
- Թող ամեն ինչ որքան հնարավոր է պարզ լինի:
- Հպարտացեք ձեր աշխատանքով:
- Հաճույք ստացեք ձեր կատարած աշխատանքից և հաջողությունը երկար սպասեցնել չի տա:
- Անհաջողության դեպքում լավ հանգստացեք և ամեն ինչ նորից սկսեք. երբեք թևաթափ մի եղեք:
5 սկզբունքներ, որոնց հետևում է Բրենսոնը յուրաքանչյուր նախագիծ իրականացնելիս
- Եթե ինչ-որ բան Ձեզ դուր չի գալիս, մի զբաղվեք դրանով: Դուք պետք է սիրեք այն ամենը, ինչով զբաղվում եք:
- Եղեք նորարար, ստեղծեք այն, ինչը տարբերվում է գոյություն ունեցողից:
- Ձեր աշխատակիցները ձեր լավագույն ակտիվներն են: Երջանիկ աշխատակիցները երջանիկ են դարձնում նաև հաճախորդներին:
- Ղեկավարելով, լսեք նաև ուրիշների կարծիքը. միշտ հետադարձ կապ պահպանեք թիմի անդամների և հաճախորդների հետ:
- Միշտ տեսանելի եղեք և ուշադրության կենտրոնում:
Ի՞նչ աշխատակիցներ ընտրել
Բրենսոնը վստահեցնում է, որ աշխատակիցներ ընտրելու ժամանակ պետք է նախապատվությունը տալ.
- քեզանից խելացիներին,
- ունենան նույն աշխարհայացքը, արժեքներն ու ձգտումները, ինչ-որ դուք,
- մոտիվացված լինեն հաջողության հասնելու գործում,
- ամբողջովին նվիրված են իրենց գործին:
Հոգացեք ձեր աշխատակիցների մասին և մի´ խանգարեք, որ նրանք ևս կարիերա ստեղծեն:
Մի´ վարձեք այնպիսի մարդկանց , որոնց միայն գումարն է հետաքրքրում: